Akcja RE!GENERACJA

Akcja Re!Generacja jest skierowana do osób w wieku 15 – 25 lat.
Jej celem jest zaangażowanie do działania osób świadomych środowiskowo, którym zależy, aby podejmowane na co dzień wybory uwzględniały dobro planety.

Ilość odpadów na świecie rośnie bardzo szybko.

Większość z nich mogłaby zostać przetworzona. Jednak segregacja śmieci w gospodarstwach domowych nadal nie przebiega sprawnie, przez co surowce, które mogłyby byc poddane recyklingowi często są słabej jakości.

Tetra Pak organizatorem akcji

Firma Tetra Pak podjęła się zorganizowania kampanii, która wspiera recykling i selektywną zbiórkę surowców, w tym kartonów po płynnej żywności.

Działania w całej Polsce

Akcja jest ogólnopolska, przyłączyło się do niej także wiele miast (Warszawa-Wilanów, Kielce, Poznań, Białystok, Wrocław, Kraków, Nowy Targ i Augustów), gdzie realizowana jest w szerszym zakresie.


W ramach kampanii Re!Generacja planowane są szerokie działania edukacyjne w formie, m.in.: serii spotów, szeregu różnorodnych materiałów edukacyjnych, które będą dystrybuowane w miastach partnerskich, mappingu edukacyjnego wyświetlanego w Warszawie podczas Królewskiego Festiwalu Swiateł w Wilanowie, ogólnopolskiej kampanii medialnej rozszerzonej o komunikację w metrze warszawskim oraz media lokalne miast partnerskich.

Piosenka edukacyjna

Osią projektu jest konkurs na piosenkę edukacyjną, skierowany do osób w wieku 15-25 lat, którą zaśpiewają z Pauliną Przybysz.

Teledysk z Pauliną Przybysz

Autor lub autorzy najlepszego utworu nie tylko nagrają swój tekst razem z gwiazdą, która wcześniej skomponuje do niego muzykę, ale bedą też mieli możliwość wystąpić w teledysku promującym utwór.
PARTNERZY: